tiistai 19. toukokuuta 2009

CALISTA FLOCKHART


6 kommenttia:

  1. Calista oli tosi hurmaava Ally McBealin, hän ihan oli Ally, mutta hyvä hän on tässäkin Perhesiteissä! Persoonallinen nainen!

    VastaaPoista
  2. Katsoin Ally McBealin jokaisen jakson, mutta en saanut samoja kicksejä kuin vaikkapa juuri Perhesiteistä. Ehkä olen liian vanha McBeal -kohellukseen, mutta juuri sopivan ikäinen Mulla alla -tunnelmiin ja Walkereiden mahdollista tapahtua -draamoihin.

    VastaaPoista
  3. Perhesiteet on kyllä tosi ihana sarja ja Calista on siinä tosi hyvä. Olen aivan koukussa minäkin

    VastaaPoista
  4. Ja minä itkin taas! Olisin niin halunnut itse kasvaa isossa perheessä ja ennen kaikkea olisin halunnut veljiä kiusattavaksi ja turvaksi, isoja veljiä. Kiva, että sinä olet myös löytänyt tämän koskettavan sarjan, Jael!

    VastaaPoista
  5. Minäkin jäin heti koukkuun! Ensimmäisen tuotantokauden olen katsonut huonosti. Vieläkin purnaisin tuota lähetysaikaa, joka pitäisi olla klo 21-22. Meillä kun on näitä Simpson-ikäisiä lapsia kotona..

    Mulla on pikkuveljiä, ja olisin aina halunnut isosiskon!

    VastaaPoista
  6. Voi, kunpa tietäisit, miksi joku sarjasa reagoi juuri tietyllä tavalla. Siis aika oleellista on, että perheen palvottu, edesmennyt isä, piti kahta naista. Kaikki selvisi vasta miehen kuoltua. Jalkavaimoa muuten näyttelee sama, joka kuoli rintasyöpään sarjassa Kolkyt ja risat. Ja sitten tuli esiin sisarpuoli, joka eniten muistuttaa isäänsä ja jolle Calsita eilen kateili...

    Minä olen niin isovelikaipuinen, että Päämies sanoo sen näkyvän ja tuntuvan. Hän on saanut elää isossa sisarusparvessa ja tietää milloin minulla on isovelihetki. Silloin härnään häntä ja aloitamme 'painimatsin', jonka minä tietysti saan pikkusisarellisesti voittaa;-)

    VastaaPoista